Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Template

Powered by Blogger

Salam Ukhuwah Daripada Saya Semoga Blog Ini Dapat Membantu Memperluaskan Ilmu

Monday, December 21, 2009

"Gema" 1 Simpang Renggam!




Alhamdulillah syukur yang tidak terhingga di mana Kelab Kompang Optimis saya diberi penghormatan bertandang ke tempat orang bagi mengarak mempelai sejoli meraikan majlis persandingannya. Saya berbesar hati dan berasa bangga dengan anak didik yang penuh semangat mempersembahkan paluan kompang di samping penuh bertenaga. Teruja rasanya bila majlis ini dihadiri tetamu undangan yang cukup ramai. Apa tidaknya tuan rumah ini antara kontraktor besar dan dikenali ramai. Bagi saya inilah rezeki awal Muharam 1431 dan penutup tirai 2009. Saya akhiri perkongsian ini dengan slogan "Ayuh, Teruskan Usaha, Pukul Jangan Tak Pukul!..."

0 comments:

Post a Comment